Thursday, April 25, 2013

# SAMPAI JUGA KE TELAGA AIR WATERFRONT .....

Hmmmm.... dah nak bersawanglah blog kita ni...mood malas + mood meroyan= blog tak berupdatelah jawabnya. Walaupun dah bagitahu nak sambung cerita activiti cuti tapi terbengalai juga...nak buat cam na....angin taufan selalu melanda.  Lagi pun kita ni bukannya blogger professional...suka-suka je...so kalau tak update pun orang tak kesah. Betul tak!!...hehehe...Okeylah..back to the main topik...

Dari The Cove kita ikut jalan biasa iaitu Jalan Matang untuk ke Telaga Air...tu lah mula-mula tadi nak short cut konon....sampai tersesat ke tempak lain....tapi tak pa juga...ada faedahnya kerana terjumpa tempat baru.

So kita just ikut sign board sepanjang jalan...last2 sampai juga ke destinasi yang di tuju. Disepanjang jalan tadi ternampak kampung2 Melayu mungkin dulu2 kampung nelayan kerana dekat dengan laut... Waterfront kat sini biasa2 jak, taklah berapa besar.... semasa kami jalan jalan kat tebing tu ternampak satu pasangan pengantin sedang bergambar di jati. Masa tu memang tengah panas terik....so kita pusing2 kejap kat situ ..orang pun tak berapa ramai.. dan oleh kerana tak ada apa lagi nak buat.. kita singgah di kedai waterfront ...lepak sambil minum air kelapa...cuaca panas memang best dapat minum air ni...kami tak makan kerana tadi dah makan di The Cove. Sebelum balik sempat juga kita membeli keropok dah ikan masin...nama ikan masin tapi tak masin...bila digoreng, makan rasa keropok ikan...ranggup, sedap juga. Okeylah sekian saja....inilah gambar2 yang sempat kita rakam.


















No comments: